پینه دستان

پینه دستان


 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «سید حسن هفده‌تن» معاون تنظیم و نظارت بر روابط کار وزیر کار بابیان این مطلب در نشست خبریی که با خبرنگاران استان چهار محل و بختیاری داشت، گفت: بر  ضرورت توجه به توانمندی کارگران تاکید کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید نگاه حمایتی از جامعه کارگری را به نگاه توانمندسازی تبدیل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نگاه حمایتی از جامعه کارگری، نیروی کار را ضعیف نگه‌ می‌دارد، در ادامه اصلاح ساختار تشکل‌های کارگری و پررنگ‌تر کردن حضور این قشر در صحنه را از تحولات اساسی حوزه کار در دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: در این دولت رویکرد انفعالی را به رویکرد پیش‌بینی و پیش‌گیری تغییر داده تا با تکیه بر تشکل‌های کارگری هزینه‌ها را کاهش و منافع کشور را افزایش دهیم.

وی با اشاره به وجود ۱۰ برنامه جدید در حوزه روابط کار خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزه کار، صیانت از نیروی کار است، که در این راستا با ایمن سازی و سالم سازی محیط کار، به دنبال بالا بردن سلامت جسمانی و بهداشت روحی و جسمی کارگران هستیم.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با تدوین برنامه‌های مختلف و بازرسی‌‌های سرزده، به دنبال کاهش آلایندگی‌ها و ایمن سازی محیط کار هستیم.

هفده تن برگزاری جلسات متعدد با تشکل‌های صنعت نساجی به منظور کاهش آلایندگی‌های موجود را از برنامه‌های این وزارت‌خانه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: لازم است که یک نظام تامین اجتماعی شایسته‌ برای رفاه کارگران و خانواده آن‌ها فراهم شود که خوشبختانه با توسعه بیمه‌های پزشکی این مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

 معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح‌های جدید برای بیمه بیکاری، طرح طبقه بندی مشاغل، امنیت شغلی کارگران، امنیت سرمایه گذاری، آموزش و توانمندسازی نیروی کار را از برنامه‌های در دست اجرای دولت دانست.

هفده تن گفت: رسانه‌ها باید رویکرد مردم برای ایجاد انگیرش، نشاط، امیدواری و تعامل با دولت تغییر دهند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: یک شنبه 24 / 7 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com